|
Hvilket mærke har du haft flest apparater fra |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2014 kl. 19:07 |
Det er bare en for sjov tråd.
Hvilket elektronik mærke har du haft flest apparater fra. Her i huset indtager Philips førstepladsen. Sony følger efter på anden pladsen. PT står der Sony på de fleste apparater, mens der kun står Philips på 2, men set tilbage i tiden vinder Philips. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror også at Philips vinder her hvis vi starter fra 20-30 år siden
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Hvis man skulle tage et øjeblikbillede lige nu så kommer lenovo ind på en klar første plads. Dernæst må det være miele og cisco på en samlet anden plads. Og en 3. plads pioneer og Sony.
Alle tiders vinder må igen være lenovo/ibm. Det har jeg haft meget af gennem tiden. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
TV:
B & O, MX 4000 (Døde med et højt "KNALD") Og har nu et Beovision 8, (Analoge model) Kameraer: Canon EOS 500 (Til film) Bruger det ikke mere... EOS 350D (Digital) Samt diverse Canon-objektiver og andet Canon-tilbehør Powershot A470 (Bruger dette på arbejdet)
Redigeret af turbo2 - 02-Januar-2014 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
1. Apple
2. Samsung 3. Pioneer og Panasonic (delt) |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Mit objektiv til normale billeder, et Canon EF 20 - 80 mm, blev gammel og svag og utæt æ' bag' - gik i stykker bagi... Så nu har jeg et Canon EF-S 15 - 85 mm - Det fylder S' Gu' lige så meget som et kaffekrus!!
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Der står Osram på flest eldimser her i hjemmet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
For 20 år siden havde jeg mest Pioneer: forstærker, tuner, pladespiller og casettedeck. Philips TV og Kirks banan tlf.
I dag er der også mest Pioneer: TV monitor, reciever, bluray afspiller og pladespiller. Technics pladespiller og Sony CD afspiller. Edit.: og to Apple dimser ikke at forglemme. Redigeret af Kampus - 03-Januar-2014 kl. 10:13 |
|
![]() |
|
Amorte ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2014 Sted: Hammel Status: Offline Point: 1 |
Jeg har flest apparater fra Accuphase. Sådan har det været en del år nu.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Førstepladsen indtages af Nokia, vi har haft et hav af deres telefoner gennem tiden. Andenpladsen er Philips ikke mindst på grund af barbermaskiner.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
1. ONKYO
2. ASUS 3. CANON 4. Panasonic. 5. Bang & Olufsen. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 02-Januar-2014 kl. 23:45 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Apple eller Sony (PlayStation), velsagtens? Jeg er ikke mærkeloyal; jeg køber det bedste jeg har råd til/det der klarer opgaven bedst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |