|
Billig NuForce AVP-18 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasvm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2014 kl. 18:18 |
Hvor kan jeg købe en NuForce AVP-18 henne?
Det virker som om at der er priskartel - alle steder jeg ser den til salg står den til 7.999 DKK..
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
7999 kr for dette produkt ER et røverkøb!! Jeg vil købe den i Tapeconnection, hvis jeg var dig.
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Eller hos Studiesound, de har rigtig god service!
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Hvorfor er det dét?
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Fordi du Ikke kan købe en tilsvarende surroundprocessor til noget i nærheden af den pris!
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
OK! Godt svar!
|
|
![]() |
|
Du kan købe en Emotiva UMC 200 i USA. Indmaden ligner til forveksling bortset fra at Nuforce har udeladt de fleste analoge tilslutninger. Hvor ens de i virkeligheden er tør jeg ikke spå om, men den er væsentligt billigere og ser ud til at kunne omtrent det samme. PT sælger de den for 499,- USD.
|
|
![]() |
|
thomasvm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Tak for alt jeres input, men reelt er der ikke en eneste af jer som besvarer mit spørgsmål.
Nemlig jeg kan købe en AVP-18 billigere et sted end de 7.999 DKK som den står til alle vegne? |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Har du prøvet at kontakte de forskellige forhandler? tit er de til at tale med omkring rabat, typisk kan de give imellem 10-15%
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |