recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio KRP 500 hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pio KRP 500 hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pio KRP 500 hjælp
    Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:27
Er der nogen der lige kan huske hvordan man kommer ind i servicemenu eller mere specifikt menu for de ekstra ekstra farveindstillinger.
Jeg skal nok skrive senere hvad jeg skal prøve at rette.
SVP03
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:39
Via isf software. Har lige prøvet, og der er ikke adgang via fj.btj.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Via isf software. Har lige prøvet, og der er ikke adgang via fj.btj.

Hmm, har det lille problem at min skærm har fået et meget svagt rødt skær i sort, det mente Kenneth fra KT skyldes at skærmen selv har hævet lysstyrken efter alle de timer det har kørt, derfor skal den røde ved 10% lige sænkes, mente han.
Det er jo så kun Otto der kan det, og da jeg skal have rettet det i day og night ville det jo være fint hvis man selv kunne i bruger og se om det er det.
Prøver at tage et billede senere.
SVP03
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:54
Otto er til at snakke med. Havde ham selv forbi og tjekke alle indstillinger efter panelet blev skiftet på garantien. Det tog en time og kostede 600kr
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:57

Otto er til at snakke med. Havde ham selv forbi og tjekke alle indstillinger efter panelet blev skiftet på garantien. Det tog en time og kostede 600kr

Har talt med ham.
600,- er på din side af broen :-(
SVP03
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:59
Årh den forbandede bro :-(

Der må være en isf kyndig på din side af broen, der kan gøre det for samme pris.

Redigeret af Kampus - 15-Januar-2014 kl. 19:00
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:13

Årh den forbandede bro :-(

Der må være en isf kyndig på din side af broen, der kan gøre det for samme pris.

Han skal snart herover alligevel.
Så skal han lynhurtigt have gået mine indstillinger i den Lumagen scaller jeg har også.

Redigeret af SVP03 - 15-Januar-2014 kl. 19:14
SVP03
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:24
Jamen så løser det sig jo uden at du blir flået ;-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu