recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke Højtalerkabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke Højtalerkabel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
casle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Januar-2014
Sted: Vanløse
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér casle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke Højtalerkabel
    Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:12
Hej, jeg har nu valgt og købe en Pioneer VSX-923 AV Surround receiver, 7x 150W og et 7.1 sæt Boston Acoustics Soundware XS.

Jeg vil bare høre hvilke højtalerkabler jeg skal købe?

jeg vil ikke ud og bruge en formue på kabler på nogen måde, mere bare høre om der var nogen der kunne anbefale nogle som var billige?

det samme gælder subwofferkabel.

håber der er nogle der vil hjælpe :)

Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:17
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 20:20
Jem og fix kabler er fint til dit behov. Personligt brugte jeg i lang tid et antennekabel med phone stik til subwoofer, det virkede super fint, nu har jeg et dyrt supra, det er så blåt det er vist forskellen.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 20:33
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
casle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér casle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 20:42
jeg tror også jeg hopper på de jem og fix kabler så, de har bare desværre ikke noget subwofferkabel :( dem fra av-cables så også fine ud men så skal jeg vente flere dage før jeg kan få det jo. jem og fix kablerne kan jeg bare hente i morgen.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 20:52
Jeg har et 10 meter Argon subkabel du ka hente billigt imorgen hvis du ka bruge det.?

Bor på Amager lige ved DR byen metro så det er jo en hurtig smuttur fra Vanløse.
Til top
casle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér casle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 21:01
jeg behøver slet ikke 10 meter :) men hvad er billigt? :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 21:03
Der er altid rart med et langt kabel hvis man nu vil lege lidt med subwoofer positionerne.

Du ka få det for 100,-
Til top
casle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér casle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 21:05
det er selvfølgelig rigtigt, men vi kan godt sige 100 kr. er der mulighed for jeg kan hente det nu?

jeg skal nemlig alligevel ind til byen nu, og har først fri kl. 22 i morgen :S
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 21:07
Den går desværre ikke.
Ska op kl 04 så er stort set i drømmeland.

Men jeg er hjemme allerede kl 13:30 imorgen og så hele dagen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu