|
Afspiller der kan mange ting |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortencramer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2014 kl. 16:59 |
Kære alle.
Lad mig sige det som det er, jeg har ikke meget forstand på dette emne selv, så bær over med mig hvis jeg ikke er på niveau. Jeg søger en Blue ray afspiller der kan: 1) afspille tv2play, netflix, hbo, viaplay, youtube mv.? 2) jeg skal også bruge den til at afspille musik på da jeg ikke har en cdafspiller 3) pause live tv, optage live tv, evt. starte tvprogrammer forfra. Listen er i prioriteret rækkefølge. Jeg ved ikke om der findes maskiner der kan alt det? Måske jeg skal droppe at det skal være en Blueray afspiller og købe en anden maskine i stedet for og så en blueray afspiller ved siden af? I øvrigt har jeg ikke behov for at den skal vise ekstremt flotte billeder = læs den må gerne være billig. |
|
Bedste hilsner
Morten |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Samsung BD-F8x00 kan det meste, de har App til Netflix, YouTube, Viaplay (er jeg sikker på), HBO har den vist godt nok ikke, TV2 Play er vist ikke at få på en App.
Der kan sættes live på pause, og naturligvis optages normalt. Start forfra er reserveret til udbydernes modtagere. CD kan afspilles, der kan derudover afspilles en god del af diverse Videofiler fra extern USB, også MP3.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |