|
Zappiti automount af share? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2014 kl. 18:11 |
Jeg har en Dune HD Max med Zappiti som jeg bruger til at streame (wifi) diverse mediefiler der er lagret på min Synology DS1813+ NAS og det fungerer upåklageligt.
Jeg har dog et irritationsmoment, som jeg håber der er en som kan hjælpe med. Hver gang min Dune har været slukket er jeg nødt til at mounte de shares på min synology jeg skal bruge, ellers virker linksne i Zappiti ikke. Jeg mounter ved at klikke mig ind til shared via Dune's netværksbrowser men kan man på nogen måde automatisere dette fx via et script ved opstart af Dune? pft Sylvest
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |