|
myharmony.com og harmony one |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2014 kl. 23:23 |
Jeg ved ikke om der er andre der har oplevet det samme som mig ved at bruge myharmony.com til at sætte mine to harmony one fjernbetjeninger op men jeg oplever at de er blevet så meget bedre at bruge
![]() Jeg fik logitech support til at overføre min konto til myharmony.com selv om mine one's ikke er plus versioner som logitech ellers skriver kun kan bruge myharmony.com. Tror dog ikke der er nogen forskel på one og one +... Måske firmware... De er bare blevet meget hurtigere til at reagere og især min Yousee Samsung boks reagerer perfekt ![]() Tænkte at andre vil kunne finde det brugbart.
|
|
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej Det lyder som et godt tip. Jeg har selv en Harmony One derhjemme -og min fars som han ikke bruger (bøvlet med Stofa boksen). Jeg bruger heller ikke min pt - da det driller lidt med mit medicenter (Mediaportal) ryger i standby mode når jeg tænder, hvis den er tændt i forvejen... Hvordan fik du den overført? /T
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Hvordan bedre ?
|
|
![]() |
|
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Som jeg skriver reagere min yousee boks med det samme. Det har altid været svært at få den til at reagere hvis man ikke lige rettede harmony one direkte mod den. Nu reagere den ligesom min forstærker og tv m.m.
|
|
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Hvordan fik du skiftet din konto?
Skrev du bare en mail til kundeservice? |
|
![]() |
|
Ja det var faktisk lige det jeg gjorde
![]() |
|
Mvh Hede
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Brugte også myharmony.com til min One. Det fiksede ikke problemer med at styre min STB tuner. Så logitech ombyttede til en Touch. Den er så begyndt at drille, touchskærmen reagerer ikke prompte når jeg trykker øverst på aktiviteten "se TV"
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Jeg prøvede lige for sjov bare at logge ind , også blev min one opdateret til en one+ uden at snakke med logitech
![]() Kan dog ikke se nogen forskel endnu
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |