|
GT6 forbindelse til PSN forsvinder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2014 kl. 17:56 |
Hej derude,
Er jeg den eneste der er ved at gå amok, grrrr. Jeg mister konstant forbindelsen til PSN når jeg kører seasonals i GT6, jeg har tilmed mistet et par kørsler til Guld fordi forbindelsen var smuttet. Jeg har ikke tidligere haft problemet, hverken med den gamle router (DIR-655) eller den nye som jeg fik for ca. et ½ år siden (RT-AC66U). I fredags satte jeg kabel i PS3'eren for første gang, ellers har jeg altid kørt trådløst, men jeg tænkte at det ville gå hurtigere at hente GT6 med kabel, siden lørdag hvor jeg igen gik over til at køre trådløst har jeg konstant haft problemet, kan det ha' noget at gøre med det? Jeg har flere gange genstartet og nulstillet både router og netværksforbindelsen i PS3. Jeg kører med UPnP aktivt. HJÆLP Redigeret af meyhoff - 30-Januar-2014 kl. 08:43 |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt nok ikke gt6 men gt5, der har jeg tabt forbindelsen så meget, at jeg ikke kan åbne spillet, hvis ps3 har internetforbindelse, da den søger og søger efter onlinedelen. Jeg har været så træt af det, at det var en dealbreaker for ikke at købe 6 pga frygten for gentagelse.
|
|
![]() |
|
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Jeg har ikke lige testet om jeg har samme problem i GT5, men det vil jeg lige gøre i aften.
Da der ikke er nogen som reagerer, må jeg jo gå ud fra at jeg sidder alene med problemet, og jeg finder heller ikke noget om problemet på Google.
|
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
Nå, i dag er der så ingen problemer ;o)
Undrer om der var en skjult agenda med den lille opdatering der var til GT6 |
|
Meyhoff
|
![]() |
|
I aftes havde jeg så igen samme problem
![]() Jeg prøvede at spille GT5 i en times tid, her dog uden problemer. En anden ting jeg lagde mærke til, mine Sony headset (PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1) mister også forbindelsen en gang imellem (ganske korte udfald), og det skete heller ikke i GT5. Skal jeg måske prøve at slette GT6 og hente det igen fra PSN?
|
|
Meyhoff
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |