recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bøvl med Monster University DK lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bøvl med Monster University DK lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bøvl med Monster University DK lyd
    Sendt: 09-Februar-2014 kl. 12:21
Jeg har købt 2D Blu-Ray-versionen af denne film og konen og jeg så den engelske version i går, men jeg kan se, at den danske version er helt i hækken mht. lyden. Der er ret meget forsinkelse på den.

Er der andre der oplever dette? Jeg kan finde ret mange der brokker sig over TrueHD-lydsporet, men da jeg i forvejen ikke har HD-lyd, så oplevede jeg ikke dette problem.

Der afspilles fra en Sony S185-afspiller.

Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Februar-2014 kl. 12:30
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 12:56
Jeg korrigerer lige mig selv. Jeg kan godt få skiven til at virke i Blu-Ray-afspilleren nu kan jeg se. Jeg kan dog ikke rippe den, hvilket ungerne nok ikke bliver så glade for...
Til top
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 09:05
Prøv med MakeMKV, jeg har ikke haft en blu-ray endnu den ikke har kunne decrypte
Med venlig hilsen

Mark
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 09:21
Jeg havde ingen problem med DK lydspor.

Mener at jeg brugte DTS.

:-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 12:20
MakeMKV gav samme problem. Der er en eller anden fejl på disken, der gør at den ikke kan rippes ordentligt. Normalvist bruger jeg AnyDVD HD og det giver samme issue på BDMV.

Redigeret af Torben Rasmussen - 02-Marts-2014 kl. 12:21
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 11:10
Havde ikke problemer med forsinkelse, men derimod udfald..
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 06:10
Det lyder da til, at du har fejl på skiven. Det må være en bytter hos forhandleren.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 08:20
Disc'en kan jo fint afspilles, så det er nok ikke noget man kan klage over og få medhold I det hele taget burde man nok ikke råbe op over, at man ikke kan få sine film ned på et andet medium, så ungerne lettere kan skifte film selv...

Jeg har ikke rigtigt flere idéer til det her, da jeg er ved at løbe tør for muligheder for at få filmen over fra disc'en. Problemet opstår uanset om jeg laver en hel ripning med alt det overflødige eller hvis jeg tager bidder og stykker sammen igen bagefter. Der er simpelthen et overlap mellem kapitlerne, som giver mig en løbende tidsforsinkelse og det er ikke første gang jeg ser det på Disney-filmene. Problemet ligger i, at de insisterer på at have et hav af scener, hvor visse elementer af billedet har fået oversat teksterne, så for at få sammensat en film til eks. det franske publikum, så skal mange af scenerne laves i flere versioner. Og de skal så stykkes sammen til den færdige film, hvilket går i ged når jeg vil dumpe de overflødige kilo.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu