|
Indbygget IR i Intel Nuc til ultimate fj? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2014 kl. 21:01 |
Nogen som har en nem vej til at få min logitech ultimate remote til at sende indput til den indbyggede IR modtager i min Intel NUC PC?
Jeg står i den situation at jeg fik det hele til at fungere, med intelliremote, men nu fungere det ikke igen. Og efter mange forsøg, har jeg endnu ikke kunne finde årsagen. Jeg har installeret MCE remote på fjernbetjeningen og har tjekket at huben sender IR signaler ud, så problemet er modtagelse på Pc'en. Hvor finder jeg en brugbar IR driver til min NUC, som kan fungere med en MCE Remote på window 7 OS ? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er den nyeste nuc celeron n2820 har jeg læst på xbmc forum den først bliver ordentligt understøtter med Windows 7 drivere engang i marts.
Der findes ingen chipset drivere pt eller grafikdriver, eller infrarød driver. Men der en ny bios Update her fra den 7 februar af, det er hvad jeg kan læse mig til i Intels downloadcenter. Edit. Der ligger selvfølgelig drivere til det hele når vi snakker Windows 8 og 8.1 Redigeret af JordanDK - 20-Februar-2014 kl. 21:57 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Det vil sige, smider jeg windows 8,1 på maskinen, så burde alt være nemmere ? :) det er en Intel NUC D34010WYK2
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Nej er slet ikke det jeg siger. :)
Det burde jo virke, har du prøvet opdatere alle dine drivere? Tjek enhedshåndtering hvilke driver nr din cir driver har og så den der ligger hos Intel. Har oplevet med min egen Haswell at få drivere installeret via Windows Update som var nyere, end dem som officielt lå i Intels downloadcenter. Har dog intet overblik over alle 4 gen (Haswell) i om alle har fået win 7 drivere, da Haswell serien blev udgivet officielt fra første dagen med win 8, 8.1 drivere. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |