|
Hjælp ny tv 46-50" max 6000kr |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Casanoaa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2014 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2014 kl. 16:44 |
|
Hej Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal købe et tv til mine forældre og har kigget på disse tre. Jeg har ikke brug for nye features eller smarttv funktion . Billedekvaliteten er vigtigst og skal være LED-tv. Philips 47PFL5008H i avisen i bilka til 5300kr http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/philips-47%22-led-tv-47pfl5038t/p/100057027 Samsung ue46f6515 elgiganten 5990kr. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46F6515XXE/samsung-46-hvid-full-hd-smart-led-tv-ue46f6515 Hvilken en skal jeg vælge? Er der andre end disse til gode priser pt.? omkring 46-50'' Redigeret af Casanoaa - 23-Februar-2014 kl. 18:44 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så kan det da ud af de 2 kun være Samsung.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Casanoaa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2014 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
|
Jeg ved ikke om jeg tør købe samsung igen, da mine forældres nuværende er samsung 6serie og den har en alvorlig fejl. Man kan se alle pixels på tv'et, streger over det hele. Den er knap 4 år gammel. Hvad med denne her 5500kr imorgen:
Redigeret af Casanoaa - 23-Februar-2014 kl. 17:03 |
||
![]() |
||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
|
Tror du vil slippe godt afsted med det Sony. Det er nok det jeg ville tage tage selvom samsunget måske er lidt bedre.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Philips eller Samsung, det er vel nærmest valget mellem pest og kolera. Hvis billedet er vigtigt, så tag dette: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/TXP50X60E/panasonic-50-plasma-tv-tx-p50x60e Klaus |
||
![]() |
||
|
Vil helst have led tv Klaus og Sony ja der der irriterer mig ved den er at den er så stor bagved, den skal op på væggen.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Du skrev at billedet er vigtigst - X60 er et stjernegodt "basistv", det har ikke problemer med burn-in og blæserstøj, til gegæld leverer det er kanont billede til prisen og betragtningsvikel er ikke et issue.
Nå ja, der er heller ingen problemer med baggrundsbelysningen som der er med mange LED baggrundsbelyste LCD tv i den størrelse. Klaus |
||
![]() |
||
|
Det forstår jeg godt. Men ja, så må jeg tilføje at det skal være LED. Du må undskylde misforståelsen
|
||
![]() |
||
|
Okay, jeg er så bare nysgerrig: Hvorfor er LED et krav?
Klaus |
||
![]() |
||
|
De er ved at udgå og stort strømforbrug.
|
||
![]() |
||
|
At de er ved at udgå, gør dem vel ikke ringe?
Jeg har det lige modsat. Se at køb et, så længe der er nogen på markedet. Strømforbruget er lidt højere - ja, men de penge er mange gange sparet i forhold til et LED/LCD med samme billedkvalitet. Kigger vi på det officielle opgivne tal, er der en forskel på 110kWh om året, en udgift der holder sig til omkring 250 kroner om året. Klaus |
||
![]() |
||
|
Klaus hvis det nu skal være led. Hvad vil du foreslå?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |