recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wmc 81. xbox360 extender Videofejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wmc 81. xbox360 extender Videofejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wmc 81. xbox360 extender Videofejl
    Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:26
Har opgraderet til win 8.1 og nu vil min xbox extender ikke vise video. Det er den frygtede 'Videofejl nogle af filerne osv.'

På pc'en er det ok! obs. Det er kun på extenderen.  Jeg har rebootet og opdateret . Windows support og xbox support er ikke rigtigt til noget. 

Er der noget extra wmc software, der skal være til stede ?

Det er ret længe siden, at jeg har rodet med det.

Hilsen Ouch
smedev
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 23:42
Win 8.1 har ikke Windows Media Center indbygget. Det kræver Win 8.1 Pro samt en ekstra pakke: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/feature-packs
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 23:51
ok, Pro har jeg (jeg skrev faktisk at mc kørte, blot ikke extenderen), men jeg mangler altså featurepacks, hvis det er det, der er galt.

Tak alligevel Geek

smedev
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 23:57
Hvis du har Pro, så er det jo kun 79 kr. det koster
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 11:35
Mccenterfreak: Det hele har kørt og jeg har hele 8.1 pakken incl. Pro og mediacenter.

Jeg mangler bare et par gode råd fra een der ved noget rigtigt.

Hilse
smedev
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af smedev smedev skrev:

Har opgraderet til win 8.1 og nu vil min xbox extender ikke vise video. Det er den frygtede 'Videofejl nogle af filerne osv.'

På pc'en er det ok! obs. Det er kun på extenderen.  Jeg har rebootet og opdateret . Windows support og xbox support er ikke rigtigt til noget. 

Er der noget extra wmc software, der skal være til stede ?

Det er ret længe siden, at jeg har rodet med det.

Hilsen Ouch

Hvad er det helt specifikt for nogle videofiler, som extender ikke kan afspille?
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 16:09
Eksempelvis kan den ikke afspille MKV-filer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu