|
WiFi lyd fra IP kamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baphomet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2014 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2014 kl. 16:06 |
Hej alle,
Er ny her, og ved ikke om mit emne tidligere er blevet behandlet.
Jeg er ved at købe et IP trådløst overvågnings system Komplet IP Videoovervågning - KIT 21 (Maxi) fra Cinema-shop.dk og ønsker også at sende trådløs lyd til optagelse - men ved ikke op dette er muligt.
Kameraet har indbygget mikrofon og en et mini-jack udgang. Så for at undgå at trække 25 m ledning (hele ideen med et Wifi kamera) vil jeg også gerne kunne optage lyden fra overvågnings kameraet - gennem en WiFi løsning.
Er der nogen der måske har erfaring eller ideer til dette?
Har overvejet op man kunne gøre det med bluetooth, men skal jo også sikre at lyden så kan optages på NRV recieveren. Vi taler lidt om at transformere mini-jack udgangen til en wifi sender som sender lyden til en modtager ved recieveren - som så optager lyden.
Har efterhånden googlet en del, men ikke fundet en løsning endnu - så nu prøver jeg eksperterne her
![]() Som side info har jeg allerede talt med Cinema-shop - og de har ikke erfaring med at sende lyden trådløst.
På forhånd tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |