|
Denon Pro Processor |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2014 kl. 17:57 |
Har nogen erfaring med denne bandit:
https://www.broadcastav.co.uk/products/video-splitters-distribution-amplifiers/hdmi/denon-dn-500av-surround-sound-pre-amplifier.aspx?ReturnURL=Products/Video-Splitters-Distribution-Amplifiers/HDMI/default.aspx?ItemsPerPage%3D25%23amp%23SortField%3D9%23amp%23PageNo%3D1 Den virker top nice, synes. Jeg er klar over, at den ikke har rumkorrektion, men det er ikke væsentligt for mig. Koster 8000,- SEK! |
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, men regner stærkt med at den skal i bioen når jeg kommer så langt
![]() |
|
![]() |
|
Har du nogen erfaring med, at konvertere fra balanceret til ubalanceret?
Jeg er klar over, at det kan lade sig gøre, ret let, faktisk.....men nogen taler om, at det støjer? ....min front-effekter kører balanceret, mens mine bagkanals-effekter kører ubalanceret. Redigeret af Dichael - 13-Marts-2014 kl. 18:54 |
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Nej jeg har ingen erfaring med det, desværre. Det er første gang jeg skal prøve med pro gear.
|
|
![]() |
|
Jeg har tjekket det. Det bør ikke give problemer.
Synes, den virker gennemført. Alternativet er en processer med en masse overflødigt skidt. |
|
![]() |
|
Lige præcis. Og hvis der skal tilføres noget ekstern eq, smider man den bare imellem pre-pro og forstærker. Og alt det andet gøjl der er i recivere i dag, kommer jeg ikke til at bruge i en bio.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Jeg fandt den for et godt stykke tid siden og har været tæt på at kæbe den et par gange for at høre hvad den kan. Hvis mit hdmi board i min onkyo går i stykker, køber jeg denon.
Den er vist 500kr billigere fra thomann.de. |
|
![]() |
|
Hej Jonas!
Sjov formulering med det HDMI-board.....men det går jo i stykker før eller siden ![]() Har selv haft to Onkyo, begge endte med døde HDMI-kort! Har pt en Emotiva, der fungerer fint, men jeg ville hellere have den Denon.. |
|
![]() |
|
Bedre:
http://www.djservice.se/cgi-bin/db.pl?id=IDS0017446&sok=&q=1&s=1&o=0&l=15&sida=1&mall=se_lista.html&template_file=se_vara.html 6760,- danske! |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Der er nogle på AVSForum.com der har den. De er tilfredse.
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Jeg har også luret på den et par gange, men jeg kan helt ærligt ikke rigtig se hvad fordelen ved den over en x4000 skulle være. Er det for at få balancerede udgange?
|
|
![]() |
|
For mit vedkommende, så ja.
EDIT: Er X4000 ikke en receiver? Nu kender jeg selvfølgelig ikke indmaden i produkterne men hvis X4000 har syv indbyggede forstærkere samt Audyssey og endda koster mindre end DN-AV500, så må der da været sparet på noget andet i X4000'eren? De produceres dog nok i et større antal hvilket bringer prisen ned, men hvor meget vides ikke. Redigeret af Jonas_h - 14-Marts-2014 kl. 08:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |