|
PS 3 rat og pedaler virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2014 kl. 10:04 |
Jeg har købt rat og pedaler af mærket Thrustmaster Ferrari GT Experience til min PS 3 der fuldt opdateret
Men jeg kan ikke få det til at virker til Need for speed run. plus et andet bilspil jeg ikke kan huske navnet på, kun med den originale kontroller kan man styre bilspillene Rattet kan sagtens kommunikere med PS 3 ved at nå man drejer til siderne, kan man vælge i menuen på skrivebordet og dioden lyser i rattet. knapperne i rattet virker også i menuen Der er en knap på rattet der kan skifte mellem PC og PS 3 og den står selvfølgelig på PS 3 Hilsen Ulrik |
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har været inde og kigge i opsætningen både i PS 3 og spillet, men kan ikke lige se hvordan jeg kan opsætte og kalibrere rattet
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
ved ikke om du kan bruge dette her til noget :
The Ferrari GT 3 in 1 will work with GT5 but as it is not a supported wheel, the game does not recognise it. Any changes to any of the 5 preset wheels already loaded in Hardware Options will therefore be ignored. You therefore need to reconfigure the 1P/2P D-Pad handset in "Controller Setup" and reconfigure those settings instead. The settings will not need to be reset if you play any other game as it should be game specific, but I suggest setting the Wheel up as the 2nd controller, leaving your frst one as normal. The included notes in the box says: 1) Set the wheel to high sensitivity (by selecting the D Pad/Left & Right paddles together - the red LED will flash slowly to confirm constantly). Then set: 2) Accelerate on R2 3) Brake on L2 4) Shift Up on R1 5) Shift Down on L1 6) Rear View on L3 and/or R3 7) Left & Right View on D-Pad Left & Right |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Okay, jeg prøver lige, jeg har tidligere ikke kunne foretage de ændringer i styrefunktionen som du sendte, men prøver lige at se på opsætningen igen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |