|
Hvilke sub valg er bedst for mit setup? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2014 kl. 16:44 |
|
Jeg var i går nede i TapeConnection og snakke med en flink sælger, om hvor jeg burde opgraderer mit setup næste gang. Vi blev enige om, at subwooferen nok var det bedste sted at opgraderer.
Sælgeren anbefalede mig at købte 2X Monitor Audio MR W10 til 2999 pr. stk. Mit spørgsmål til jer er så, hvilke af følgende valg ville være bedst for mit setup? * 2 X Monitor Audio MR W10 til 2999 pr. stk. * 2 X Monitor Audio MASS W200 til 3499 stk. * 1 X Velodyne SPL1200 R II - fundet på DBA 6 år gammel til 6000 kr. Bonus Into: Min nuværende subwoofer er fra et KEF 2005.2 setup, som efterhånden også er en 10 år gammel. Min forstærker er en Marantz 6005. |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er der ingen der lige kan guide mig lidt?
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Hvad har du ellers af udstyr?
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Og hvor stort er rummet? ;)
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
|
Mine fronter er nogle DLS R66 og min center en en DLS RC55. Mine baghøjtalere er dem fra KEF 2005.2 sættet. |
||
![]() |
||
|
Tænker du hvor mange penge jeg vil bruge på Sub? |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Nej fysisk, hvor stort et rum har du? ;)
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
|
Hold nu op, jeg læste da helt forkert. Det er alt alt for tidligt. ![]() Den lange væg er 490m, modsatte side er en væg på 285m hvor efter der er 205m luft. Vægen bag fjernsynet er 230m. Og bag mig er der et stort vinduesparti. Rummet er ikke super optimalt til lyd, men det er nok det bedste jeg har. |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Online Point: 3195 |
|
Jeg tror du har ret i det er tidligt
![]() |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Online Point: 3195 |
|
.
Redigeret af cnn3 - 24-Marts-2014 kl. 08:42 |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Ser du film med en månekikkert
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Ja ja godt ord igen.. Jeg har selvfølgelig ikke lige fået sat komma'erne. ![]() Men er der ingen der kan give det ene eller det andet? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |