|
Erfaringer??? AGK wifi LED a la Philips Hue |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2014 kl. 23:04 |
Jeg stødte på dette sæt wifi-pærer til 1.000 kr. i min lokale Silvan fra AGK. De ligner jo Philips Hue ret så meget rent designmæssigt, men har/får jo næppe samme understøttelse af f.eks. IFTT:
AGK wifi LED Jeg har forsøgt at finde lidt info om dem, men det er ikke ligefrem at nettet flyder over med det. Eller retter: jeg har ikke formået at finde det. Wupti.com sælger sættet for 899 kr. Er der mon nogle, der har erfaring med dem, eller har læst om dem? Redigeret af Splinten - 31-Marts-2014 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser spændende ud, startsæt en del billigere end Philips Hue.
Underligt de ikke har lavet en reklame video, jeg turde ikke købe dem før jeg som minimum har set dem i action og betjeningen af dem |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lægger heller ikke 900-1.000 kr. uden at have en ide om produktet. Så jeg er ikke køber, inden jeg har læst om nogle erfaringer om sættet på nettet.
Ingen interesserede købere her inde - det er jo udbetalt løn nu?
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |