|
Deltag i vores undersøgelse om TV-reparationer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2014 kl. 13:24 |
Så har vi fået n... os sammen til at få lagt en survey ud omkring defekter på fladskærms-TV, så hvis I har mod på at deltage så kig forbi:
http://www.flatpanels.dk/survey.php I må meget gerne dele linket hvor I kommer frem, så vi kan få deltagerantallet op og dermed få et mere solidt statistisk grundlag. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Havde det ikke været relevant hvad man havde som tv nu, og hvor længe man har haft de enkelte fjernsyn??
Det er jo meget fint hvis man aldrig har haft et tv der er gået i stykker, men samtidig har man altid solgt sit tv efter 1 år.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har aldrig haft brug for at have et TV til rep, hverken CRT eller Plasma/LCD. De har bare kørt til de er bortskaffet, og det har IKKE været efter kun et år.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Derfor kan du vel godt deltage? IMO er det da lige så relevant hvilke modeller der -ikke- går i stykker.
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Jeg besvarede spørgsmål 1 og fik beskeden "Der er sket en fejl og undersøgelsen stopper".
Men nu ved I da, at jeg er fra Danmark. ![]() |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Det samme her. EDIT: virker med det altenative link. Redigeret af Brixen - 04-April-2014 kl. 12:28 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Må sige at jeg ikke har lyst til at scrolle ned for at trykke på en knap, så lav vinduet lidt større...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Jeg syntes at undersøgelsen en lidt spøjs.
Jeg har et Pioneer tv, som er det eneste fladskærmstv jeg har haft og det har aldrig været i stykker. Min besvarelse kommer aldrig til at byde noget på om min tv er 7 måneder eller 7 år gammelt, men at jeg vil skifte til et andet mærke - det er jeg sådan set tvunget til, idet Pioneer ikke laver tv (i den klasse) længere. Er det fordi jeg er utilfreds med mit nuværende mærke? Jo, det vil mit svar måske kunne tolkes som, men det er jeg ikke. Klaus Redigeret af KlausDM - 04-April-2014 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nu er det jo mennesker der analyserer og konkluderer og vi kan godt regne ud at du ikke har et valg mht dit Pioneer. Du skal se sidste spg som et "hvis du nu SKAL skifte. Hvad vil du så købe". Det samme kan jo siges om mange andre mærker og heldigvis har vi nogenlunde styr på om noget er udgået eller ej.
Vi kan ikke styre størrelsen. Det er desværre noget Toluna har valgt når man bruger dem. Uanset hvad, så KAN vi ikke ændre undersøgelsens spørgsmål nu, da det vil ødelægge alle de svar vi har fået ind. Men tak for input. |
|
|
|
![]() |
|
Jeg tilføjer lige: i sidste spørgsmål kan man jo selv skrive noget andet i feltet for hvilket mærke man vil købe. Da vi selv trækker data ud og laver analyse på (vi bruger ikke online-analyserne), så kan jeg godt bygge noget logik ind, som sorterer svar fra i første omgang så vi kan se på dem med specielle svar.
|
|
|
|
![]() |
|
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
Ja og oplever også at når man har valgt Danmark og trykker videre,
så stopper undersøgelsen på grund af fejl. Redigeret af FDP - 05-April-2014 kl. 09:17 |
|
Flemming
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jeg oplevede ingen fejl ved undersøgelsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |