|
Lyd til hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
MJC1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2014 kl. 01:32 |
|
Hej
Jeg har netop købt ny bolig og ønsker i den forbindelse at investere i lidt godt billede+lyd. Jeg har besluttet mig for at købe et 65vt60. Jeg er dog helt blank hvad angår lyd. Jeg skal have hele pakken, og det må gerne lyde godt når man ser film :) Jeg har fået to tilbud, men da jeg ikke har så meget forstand på dette område, vil jeg lige høre de kloge hoveder herinde. 1: Harman Kardon AVR 370 Harman Kardon BDT-30 JBL Studio 580 (2 stk.) JBL 520C JBL ES10BK (2 stk.) JBL SUP 550P 2: Dali Zenzor 7 (2 stk.) Dali Fazon LCR center/fronthøjtaler Dali Sub e-12 F Subwoofer Dali Fazon sat center /fronthøjtaler (2 stk.) Denon AVR-X3000 Surround receiver Denon DBT-1713UD bluray afspiller Begge tilbud ligger på ca. 25000 Andre forslag modtages meget gerne :) |
||
![]() |
||
MJC1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kan tilføjes, at systemet skal stå i en ca. 32m2 stue.
|
||
![]() |
||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
|
hej
mon ikke du lige skal ned til hifipusherne og lytte hvilken lyd der passer dine ører bedst for jeg kan da forestille mig begge setups lyder glimrende
|
||
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja det er vigtigt at lytte. Af de to forslag er nr 2 klart at vælge. Men synes du skal lytte til Pioneer og Yamaha sammen med B&W højttalere også
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|
For dig måske... For en anden ville forslag nr. 1 være en no-brainer. Det kommer jo an på hvad trådstarter synes bedst om. (Min personlige mening: Jeg ville vælge nr. 1 uden at tøve.)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nu har jeg læst at der er problemer med HK. JBL har jeg som sådan ingen probleme med |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |