recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg bruge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal jeg bruge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Killingkalle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-April-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killingkalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal jeg bruge?
    Sendt: 04-April-2014 kl. 09:47
Jeg har derhjemme 2 cerwin Vega gulv højtalere som primært bruges til bas musik. Men hvis man vil se film så er tale i filmen lav og effekterne alt for høj i forhold til. Jeg har en meget gammel tecknis forstærker der hjemme.
Jeg vil spørger jer til råds om hvilken forstærker vil være optimalt i forhold til at se film og ikke musik.
Og skal jeg eventuelt investere i en center højtaler??

På forhånd tak for jeres råd.
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 10:04
En surroundreceiver og en centerhøjttaler vil gøre tricket for dig. Du kan evt. supplere med et par baghøjttalere for den fulde surroundeffekt. Hvad er dit budget?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killingkalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 11:45
2000kr for en forstærker. Ellers er den til forhandling :)
Jeg ved ikke hvor meget en centerhøjtaler koster endnu. Er 1000kr for lavt?

Tak for svar
Kalle :)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killingkalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 12:00
Har set en Argon centerhøjtaler til 600.
Dog vil jeg helst have en Cerwin Vega center til 1600kr
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 13:22
Du kunne prøve at kigge brugt. Er har fundet flere CW centre på dba til 6-700,-. Og der er en her på siden der har en Denon 1910 til salg til 1500,-, se i køb og salg forum.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killingkalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 13:38
Okay. Jeg siger mange tak:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu