recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD Homerun + Digital Devices tunere ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HD Homerun + Digital Devices tunere ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HD Homerun + Digital Devices tunere ?
    Sendt: 04-April-2014 kl. 12:37
Hejsa

Jeg har efterhånden diverse forskellige tunere(bla. en HDHR) koblet til min server, hvor jeg kører med en kombination af MediaPortal og ArgusTV.

Jeg har så lige købt 4 nye tunere - Cine C/T V7, samt Duoflex C/T v3.

Under installationen, er jeg nødt til at inaktivere HDHR tunerne i setup til HDHR, for at få adgang til at konfigurere tunerne fra DD. Efter installation, har jeg aktiveret HDHR igen, men disse bliver ikke længere accepteret af Mediaportal.

Spørgsmålet er så nu - er der nogen herinde, der har et fungerende setup med kombinationen af HDHR + ovenstående tunere fra DD ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu