|
HJÆLP! DVD vil ikke åbne |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
fuldstændigblank
Ny bruger Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2014 kl. 17:49 |
||
Hej.
Jeg håber der er nogen herinde, der ved bare lidt mere om teknik, end jeg gør Min mor har fået en eller anden mand til at kopiere alle hendes vhs bånd over til DVD skiver. Heriblandt alle de hjemmevideoer vi nogensinde har filmet. Vi så en af hjemmevideoerne for et halvt år siden, og ønskede at se den igen i dag.. Det virkede slet ikke! Tænkte så, at det selvfølgelig var fordi, at hun havde udskiftet DVD maskinen, så smed den i hendes gamle stationære pc - det virkede heller ikke. Så smed jeg den i min macbook pro - det virkede sgu heller ikke Så nu frygter vi meget, at alle barndomsminderne er blevet ødelagt på denne her disk - som af den ene eller anden årsag ikke virker. Når man sætter den i computeren, står der, at der intet indhold er på disken. Har forsøgt at åbne den med IDVD og VLC. Det der undrer mig, er, at vi jo har set indholdet på den før - hvordan kan det bare blive væk? Håber der er én derude, der kan hjælpe
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Allerførst velkommen til recordere.dk.
Jeg er ikke eksperten på området, så du får formentlig hjælp fra et andet medlem. Men...... for mig lyder det som om, at video´erne ligger i et filmformat, som ingen af de benyttede afspillere kender. Pøj pøj med det
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5270 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilken maskine så I dem på for et halvt år siden? Hvis DVD er brændt på en harddisk recorder maskine, skal de "Finalizes" på denne maskine for at kunne ses på andre standard DVD afspiller eller PC. Mvh. JørgenT
|
|||
fuldstændigblank
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tusind tak for det - håber også, at det kan lykkes :)
|
|||
fuldstændigblank
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øhh.. ja, godt spørgsmål.. Jeg ved det faktisk ikke - en ganske almindelig dvd afspiller, som desværre er smidt på lossepladsen for længst. Så dvs. at dvden ikke kan bruges medmindre den er afsluttet på den eksakte afspiller? Pis..
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er de ikke blevet lavet "ude i byen", eller er de lavet hjemme på en maskine.? En anden mulighed er, at det er lavet på dårlige skiver og derfor allerede er gået tabt.? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Få fat i manden der har overført båndene til DVD
Haves båndene stadig? Redigeret af Kampus - 06-April-2014 kl. 18:50 |
|||
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis den skal "lukkes" så kan du gøre det på en alm pc med brænderprogram , kan nemlig være problemet som en anden nævner.
Og det er nemlig ikke noget de stationære dvd optager gør auto , ikke den Philips jeg havde . Lukke dvd Stein Redigeret af The_Unforgiven - 06-April-2014 kl. 22:18 |
|||
fuldstændigblank
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved det faktisk ikke - men kan prøve at høre hende ad :)
åhh.. er det virkelig en mulighed? Det er godt nok surt! |
|||
fuldstændigblank
Funktioner
Tak(0)
|
||
Okay.. Jeg krydser fingre for, at det kan gøre det.. Tusinde tak for hjælpen i hvert fald :)
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den kan godt afsluttes, hvis du finder en i samme mærke afspiller.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
fuldstændigblank
Funktioner
Tak(0)
|
||
Okay. Ved du om det også skal være samme model?
Tusinde tak, fordi du tager dig tid til at svare :)
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |