|
Hjælp, kan man installere Win7 på Win8 PC? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2014 kl. 17:57 |
Min bedre halvdel har fået en fornem ny Lenovo bærbar PC. Det er som næsten alle andre en PC med Windows 8 styresystem. Hun synes at det er et noget træls styresystem, og savner Win 7 - jeg kan sagtens følge hende.
Jeg har i mine gemmer liggende en Windows 7 Office Enterprice 2007, som jo indeholder alt den programmel man har behov for. Så er spørgsmålet, kan jeg lægge ovennævnte Office program på en Win 8 PC? På forhånd tak for hjælpen
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den opgraderet til win 8.1?
Har i lagt Classic Shell på? http://www.microsoft.com/en-us/windows/compatibility/CompatCenter/ProductDetailsViewer?Type=Software&Name=Microsoft+Office+2007+Enterprise&ModelOrVersion=12&Vendor=Microsoft&Locale=&LastSearchTerm=&BreadcrumbPath=&TempOsid=Windows+8 Klaus Redigeret af KlausDM - 10-April-2014 kl. 18:14 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nej der er kun Win 8, og den med Classic Shell, den kender jeg ikke. Smart side du linker linker. Men ref den linkede side så kan jeg jo installere - også på Win8 - eller?
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Du spørger om 2 ting !
Vil du have Office på en Win 8 maskine eller vil du have Win 7 i stedet for Win 8 NB. hvis det var mig ville jeg bare boote til desktop i Win 8 så "opdager" man næsten ikke at der er forskel på de to styresystemer. Og ja, du kan sagtens installere Office på en Win 8 maskine
|
|
![]() |
|
Nå ja - hvad ved jeg, PC´ere interessere mig meget lidt, og mit kendskab er derfor ikke hver at tale om ![]() Jeg vil gerne indstallere Office Enterprice 2007 (som jo vel er beregnet til Win7) på en PC med Win8 styresystem ![]() |
|
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Du kan godt installere Office 2007 på en pc med Win8 styresystem
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Super spawn - mange tak for det klare svar. Jeg er sq ikke så ferm med det PC-værk
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Opgradér til 8.1 og installér derefter 8.1 Update 1.
Derefter installerer du Classic Shell, som allerede anbefalet, og konfigurerer den til at boote til desktop. Mere info om 8.1 Update 1 her: http://www.techradar.com/news/software/operating-systems/windows-8-1-update-1-what-s-in-microsoft-s-latest-windows-update-1232863 |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Bare vær opmærksom på at Office 2007 meget snart bliver udfaset helt (2003 er det allerede) og der vil derfor ikke komme nogen opdateringer eller lign. til det i fremtiden, præcis som det nu er sket med XP
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Rolig nu. Office 2003 er kun lige lagt i graven for et par dage siden.
Office 2007 SP3 vil blive understøttet med kritiske opdateringer frem til Oktober 2017. Og selv derefter vil man fortsat kunne køre programmet i det omfang at man passer almindeligt på, hvad man foretager sig og i øvrigt ikke har skiftet til et nyere operativsystem der ikke kan køre det. |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Blot FYI så har du downgrade rettigheder fra Win8 Pro til Win7 Pro.
Windows 8 (Non-pro) må ikke downgrades og du skal købe licensen særkskilt. (OEM)
|
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
..i praksis lyder det dog til at være lidt besværligt at gøre, hvis man søger lidt på emnet. Man skal have en win7 pro, og win8 licenskoden kan ikke bruges direkte til at aktivere win7 versionen..og det bliver igen noget bøvl, hvis man vil skifte tilbage til win8.. Men ja, du har downgrade rettigheder ![]() Redigeret af Totoronto - 10-April-2014 kl. 21:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |