recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny hd til Synology 210J
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny hd til Synology 210J

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bo A. Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo A. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny hd til Synology 210J
    Sendt: 12-April-2014 kl. 17:03
Hejsa

Har en HD der er stået af i min server, det er en Synology 210J , disken hedder WD SATA/64MB Cache WD20EARS 2.0 TB

Mit spørgsmål er:

Kan jeg købe hvilken som helst HD på 2 TB eller skal det være en særlig når det er til en server?

Er det bare at montere disken, så klare den resten selv, kopiering osv?

Vh
Bo
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 17:50
teknisk set har synology en HCL (hardware kompatibilitets liste) som fortæller hvilke diske der kan bruges i den, men generelt så er enten Seagate NAS diske eller WD red diske nok at foretrække. 
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 18:21
Din nuværende er vist snart så langt fra at være en serverdisk som det overhovedet kan lade sig gøre. Hvis ikke du kører RAID så ville jeg nok vælge en 3TB WD RED. Vær dog opmærksom på at det nok i løbet af de næste års tid er slut med at din model NAS får de nye versioner af styresystem fra Synology.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu