|
Airplay - jeg har brug for hjælp |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2014 kl. 00:35 |
||
Hejsa forum brugere, jeg forstår ikke en ordlyd af hvorfor airplay ikke fungerer for mig, så jeg har brug for hjælp
Scenarie: Samsung 55F8505 tv Marantz SR7008 receiver ipad2 på ipaden har jeg yousee muzik, spotify free, wimp 7 day trial installeret. hvis jeg afspiller en video i youtube har jeg mulighed for via airplay ikonet og smide video og lyd op på tv. hvis jeg derimod afspiller musik på ipad via en af de 3 førnævnte apps så har jeg ikke mulighed for noget airplay ikon og får dermed ikke lyden ud i min marantz receiver. marantz sidder på mit lan med trådet kabel, ipad2 kører på samme lan med wifi. Samsung tv kører også på trådet lan. jeg har virkelig ingen anelse om hvor jeg skal begynde for at have en chance for at fejlsøge og evt hvor fejlen ligger? tak på forhånd for any help on the subject :) /Steen |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis du trækker Kontrolcenteret op fra bunden af skærmen, har du her muligheden for Airplay.
Flere og flere apps fravælger Airplayknappen i appen. Senest er DRradios blevet fjernet. |
|||
![]() |
|||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
||
Der har jeg heller ingen airplay ikon? hvad går der gal her? |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Airplay virker med Wimp Premium. Mon det er fordi det er gratis at Airplay ikke er tilladt?
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
||
Hvis ikke du får dine Airplay enheder frem der, så har du et generelt problem med din AirPlay opsætning. |
|||
![]() |
|||
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
||
Skal man ikke have en enhed der understøtter AirPlay, såsom Apple tv for at få det til at virke?
|
|||
![]() |
|||
||
og hvor er den opsætningsmenu så henne :), jeg er total airplay grøn. iflg Marantz sr7008 side: Apple AirPlay The SR7008 includes AirPlay which lets you stream music from your iPod touch, iPhone and iPad and it also lets you access your iTunes content on your PC or Mac via your home Network. jeg har airplay i youtube med video op mod samsung tv. Der er et airplay ikon i youtube. jeg ved bare ikke hvor jeg skal fejlsøge henne på samkørsel mellem marantz og ipad2. |
|||
![]() |
|||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
||
Andre har vist også haft AirPlay problemer med Marantz receiveren. Læs denne tråd: https://discussions.apple.com/message/18186693#18186693
Der er måske hjælp at hente.
Redigeret af Skalle06 - 13-April-2014 kl. 18:26 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Genstart alt. Måske hjælper det. Log af WiFi på iPad, sluk alt, og tænd router, Marantz og iPad i den rækkefølge. Log ind på WiFi fra iPad igen. Så kan du ikke gøre ret meget mere.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
||
Er du sikker på det er airplay. Jeg kan også smide youtube vidoer til samsung tv. Det er mig bekendt ikke airplay. Tror du skal aktivere det på din reciver!
|
|||
![]() |
|||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
||
Tjek lige netværksopsætning på receiveren. Kan du trække internetradio på den ?
Og nej, det at du kan flytte youtube videoer over på skærmen er en intern funktion ved youtube og har intet med AirPlay at gøre. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har fin internetradio forbindelse på receiveren. har lige slukket alt og tændt router, så receiver så ipad, men uden ændringer. Ja ok kan godt se youtube ikonet ikke er det samme. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |