recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital - Terratec S7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital - Terratec S7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fantastisk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fantastisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital - Terratec S7
    Sendt: 13-April-2014 kl. 09:30
Hej alle,

jeg havde et eksisterende mediecenter som jeg gerne ville udvide med en dvb-s2 tuner så jeg kunne få mine canal digital kaneler ind her. Jeg kunne dog ikke udvide mit mediecenter med pci kort så jeg blev nødsaget til at bruge en usb løsning.

Jeg læste så inde på digitalt.tv at de havde anmeldt Terratec s7 + strong ci til Canal Digital. Det havde virket for dem. Men jeg er desværre i den kedelige situation at det ikke ser ud til at virke hos mig.

Jeg kan fint skanne og finde alle kanalerne. Jeg kan se tekst tv og undertekster, men ikke billede og lyd. Når jeg åbner en kanal i dvbviewer skriver den:

"Ingen adgang. Abonnerer du på denne kanal afent da opdatering af programkortet. Dette kan tage optil 2 timer. Skift ikke kanal i mellemtiden. Hvis abonnementet ikke er betalt, vil du ikke få adgang til kanalen."

Er der andre som har haft samme problem?
Eller har i et andet usb setup som virker med canal digital?

-Fantastisk
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 11:49
Se mit indlæg på DVBviewer.tv
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
fantastisk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2014
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fantastisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 12:35
Tak MCenterFreak.

Hvis andre skulle få have samme problem så er der link til dvbviewer.tv her: 
http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/54458-canal-digital-terratec-s7-strong-ci-dvb-s/

Måske det er fordi at jeg skal have fat i Canal Digital så de kan pair mit CAM med kortet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu