|
Fejl i surround DR? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MiLa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2014 kl. 08:21 |
Hej
Jeg har problemer med periodisk skratten i højre baghøjtaler, når jeg hører surround sound på DRs kanaler (DR1 og DR3). Der er ingen fejl, når jeg hører andre kanaler med surround sound f.eks. TV2 eller DVD/Blu-ray. Fejlen optræder både med signal fra YouSee og antenne (Boxer), og den forsvinder, hvis jeg skifter til stereo signalet. Jeg har kontaktet DR, og de har svaret, at de kan konstatere noget der minder om en mislyd ved at slukke de øvrige højtalere og skrue kraftigt op for baghøjtalerne, men da de ikke kan rekonstruere mislyden under normale forhold, vil de ikke foretage sig yderligere i sagen. Jeg vil derfor gerne høre, om der er andre seere her på forummet, som har lagt mærke til denne fejl? Venlig hilsen Michael Larsen |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så tilfældigvis James Bond i aftes "Goldeneye" og hørte dog ingen mislyde, men derimod syntes jeg det lød det helt forkert, der manglede et eller andet i lydbilledet det var som om at dynamikken var sat til off, det lød ihvertfald mærkeligt, desværre kunne jeg ikke lige for lov til at vælte huset. Men selvsamme film har jeg liggende på min server som jeg lige fik sat igang via apple tv, her lød det som det skulle. Så DR må gøre et eller andet forkert med lyden, det var i hvertfald ikke et ægte 5.1 mix.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |