|
ny Surround forstærker ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2014 kl. 23:07 |
Jeg på jagt efter en ny en da jeg har fået 3D nu ;)
jeg har en sony 55 projekter og da den jo kan vise 3D så er det på tide med en opgradering. jeg er i lidt i tvilv om det kan betale sig at betale ekstra for at kunne bruge xlr stik ? jeg har prøvet at skifte ud på min lyngdorf og der syntes jeg godt jeg kunne høre stor forskel på phone stik og xlr stik men det var så i strerio har det noget at sige i Surround jeg tænker også over om jeg skal købe en resiver og så noget exstra effekt til fronter og center eller om at købe en forforstærker og give alt exstra effekt kan betale sig ? Den jeg er på jagt efter må meget gerne indholde / kunne : 3D Isf kalibers pre out i xlr Fjernstyres fra iPad Lyder godt til musik også Zone 2. (. Hvordan får jeg Sub lyd med over til 2 Subs ? 7,1. (9.2) Nogle gode forslag ? Redigeret af mikkelfrost - 22-April-2014 kl. 13:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |