recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo SR-308 eller Denon avr-1911
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo SR-308 eller Denon avr-1911

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo SR-308 eller Denon avr-1911
    Sendt: 26-April-2014 kl. 17:37
Hej,

har pt. en onkyo  TX-SR308, men overvejer at købe en brugt Denon avr-1911 i stedet for. Er det helt hen i vejret? 

Skal siges jeg også har købt Onkyo'en brugt. Så der er ikke brugt alt for mange penge på den.

Grunden er mest at billedet og lyden forsvinder engang i mellem i kortere perioder 1-3 sekunder. Det kan dog skyldes flere ting afstand mellem reciever til projektor. Dog tror jeg ikke det er grunden, da det sker ved lavere opløsninger også.
Har nogle HDMI splittere før recieveren, og de skaber nogle gange problemer. 
Sidst at recieveren har interne problemer (fejl), som i forbindelse med de hdmi splittere skaber problemet. Dog mister jeg også signal på komponenter so ikke går gennem hdmi splitter.

/Søren
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 22:19
Har du prøvet at teste om det er dårlige forbindelser ved stikkene eller et for dårligt kabel?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu