recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbne drop-down-menuer på hj. sider på tabl. LØST
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åbne drop-down-menuer på hj. sider på tabl. LØST

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åbne drop-down-menuer på hj. sider på tabl. LØST
    Sendt: 27-April-2014 kl. 20:18
Hvordan åbner man drop-down-menuer på hjemmesider, når man bruger eksempelvis en Windows-tablet, og ikke bruger tastatur og mus? Normalt, holder man musemarkøren over det menupunkt, hvor drop-down-menuen nu er, og denne kommer så frem, og man kan derefter klikke på den. Men hvad gør man på tablet?

Redigeret af turbo2 - 29-April-2014 kl. 06:43
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 20:42
Klikker på menuen. Afhængigt af hvordan menuen er kodet, så vil den enten åbne en ny side, eller også kan menuen rent faktisk holdes åbent med et klik. Det er forskelligt fra side til side.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Klikker på menuen. Afhængigt af hvordan menuen er kodet, så vil den enten åbne en ny side, eller også kan menuen rent faktisk holdes åbent med et klik. Det er forskelligt fra side til side.

Har faktisk prøvet - det vil den ikke. Hvis jeg holder fingeren på menuen, kan jeg godt få den frem, men derfra og så få den åbnet? 

Det er denne side: http://bvaars.dk/afdelinger-pa-bv-aars/index.html Og så knappen "Billeder", som har en drop-down-menu...

Det skal siges, at jeg HAR et tastatur til tabletten, men det er jo ikke alle, som har et sådant...

Redigeret af turbo2 - 27-April-2014 kl. 21:00
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 21:29
Har lige prøvet med min oldnordiske ipad2, her virker det fint....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 21:33
Ja, det virker på Apples dimser. Har ikke lige andet at teste med, men normalvist, så kan en tablet godt klare denne type menuer.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 21:34
Hvordan gør man så på "Æblet"?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 21:44
Trykker på billeder med en finger, så kommer der et punkt frem med galleri Friis
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 23:15
På windåse skal man trykke med fingeren og holde inde ind til bare i bunden kommer frem med åben under ny fane, åben i nyt vindue osv, for samtidig kommer drop Down menuen.. om det er den mest korrekte måde ved jeg ikke, men det funker.. i hvert fald på min surface1 :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 06:31
Mystisk... Det virker ikke her - det er en Asus VivoTab Smart, m. Windows 8, oprtaderet til 8.1...

Redigeret af turbo2 - 28-April-2014 kl. 06:48
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:30
Jeg bruger selvfølgelig også Windows 8.1!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Mystisk... Det virker ikke her - det er en Asus VivoTab Smart, m. Windows 8, oprtaderet til 8.1...

Hvad med at opdatere til safari browser?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 23:44
Mer info, så min en rt..
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu