|
Åbne drop-down-menuer på hj. sider på tabl. LØST |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2014 kl. 20:18 |
Hvordan åbner man drop-down-menuer på hjemmesider, når man bruger eksempelvis en Windows-tablet, og ikke bruger tastatur og mus? Normalt, holder man musemarkøren over det menupunkt, hvor drop-down-menuen nu er, og denne kommer så frem, og man kan derefter klikke på den. Men hvad gør man på tablet?
Redigeret af turbo2 - 29-April-2014 kl. 06:43 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klikker på menuen. Afhængigt af hvordan menuen er kodet, så vil den enten åbne en ny side, eller også kan menuen rent faktisk holdes åbent med et klik. Det er forskelligt fra side til side.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har faktisk prøvet - det vil den ikke. Hvis jeg holder fingeren på menuen, kan jeg godt få den frem, men derfra og så få den åbnet? Det er denne side: http://bvaars.dk/afdelinger-pa-bv-aars/index.html Og så knappen "Billeder", som har en drop-down-menu... Det skal siges, at jeg HAR et tastatur til tabletten, men det er jo ikke alle, som har et sådant... Redigeret af turbo2 - 27-April-2014 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Har lige prøvet med min oldnordiske ipad2, her virker det fint....
Klaus |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ja, det virker på Apples dimser. Har ikke lige andet at teste med, men normalvist, så kan en tablet godt klare denne type menuer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hvordan gør man så på "Æblet"?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Trykker på billeder med en finger, så kommer der et punkt frem med galleri Friis
|
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
På windåse skal man trykke med fingeren og holde inde ind til bare i bunden kommer frem med åben under ny fane, åben i nyt vindue osv, for samtidig kommer drop Down menuen.. om det er den mest korrekte måde ved jeg ikke, men det funker.. i hvert fald på min surface1 :)
|
|
![]() |
|
Mystisk... Det virker ikke her - det er en Asus VivoTab Smart, m. Windows 8, oprtaderet til 8.1...
Redigeret af turbo2 - 28-April-2014 kl. 06:48 |
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
Jeg bruger selvfølgelig også Windows 8.1!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Hvad med at opdatere til safari browser? Klaus |
|
![]() |
|
Mer info, så min en rt..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |