|
Chromecast og Netflix |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2014 kl. 14:22 |
Jeg har nu haft min chromecast i en måneds tid nu og den virker perfekt, bortset fra en ting som er opstået her indenfor de sidste 14 dage.
Jeg har altid startet min Netflix på min Ipad og så valgt at streame til min chromecast det har spillet før men nu ligepludselig virker det ikke. Den skriver noget i retning af at: we are having trouble playing this title right now, please try again later. Er det et generelt problem der nu er opstået sådan så at man ikke kan bruge Netflix og chromecast sammen mere eller er det mit system der volder problemer. Skal tilføje at Netflix er det eneste der ikke virker, youtube osv. virker som det skal. Jeg har prøvet at resette min chromecast, jeg tjekket indstillinger i router osv. men intet har hjulpet. Er det kun mig eller er der andre der har de samme problemer så tager jeg glædeligt imod hjælp. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dansk eller udenlands Netflix? For Chromecast er bundet til Google DNS, og du skal derfor lave en dynamic route i din router for at den vil gå med til udenlandsk Netflix.
|
|
![]() |
|
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
Jeg kører med den danske Netflix
Men sjovt det har virket. Hvordan retter jeg det? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Godt spørgsmål. Har du prøvet at rykke strømmen på din CC og din router?
|
|
![]() |
|
Sjovt, nu prøvede jeg at skifte hdmi port til chromecasten og så kunne den ligepludselig spille et par titler fra Netflix, men prøver nogen andre titler feks house of cards eller rejsen til månen på Netflix så siger den det samme igen, det er da mærkeligt.
Er jeg alene om problemet? |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
nogle gange kan det også hjælpe at logge af netflix og logge ind igen.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Jeg oplever i hvert tilfælde ingen problemer.
Jeg bruger min Motorola Xoom sammen med CC...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
kamala ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Status: Offline Point: 34 |
Oplever det på alle mine devices af og til. Selv med kablet opkobling.
Og det er på den danske. |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Når jeg skrev at jeg ikke oplever det, så var det som i "jeg oplever det ikke lige nu" - på min Nintendo Wii U har jeg oplevet problemet flere gange tidligere, men med Chromecast har jeg ikke oplevet det, og heller ikke på min PS4.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Motorola Xoom? Er der stadig liv i den gamle bandit?
|
|
![]() |
|
Ja for pokker - har en af de første, leveret som "test" fra Motorola til Stofa før den kom på markedet ![]() Den fungerer sgu fremragende til det jeg bruger en tablet. Redigeret af zulfo - 29-April-2014 kl. 07:03 |
|
Lars B
|
![]() |
|
Kan huske det var den der kom med Honeycomb, som den aller første i sin tid. Google egen test tablet. Hvor langt nåede den op i Android versioner, før de droppede supporten?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |