recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast og Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast og Netflix

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Madzendk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Taastrup. Danma
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madzendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast og Netflix
    Sendt: 28-April-2014 kl. 14:22
Jeg har nu haft min chromecast i en måneds tid nu og den virker perfekt, bortset fra en ting som er opstået her indenfor de sidste 14 dage.
Jeg har altid startet min Netflix på min Ipad og så valgt at streame til min chromecast det har spillet før men nu ligepludselig virker det ikke.
Den skriver noget i retning af at: we are having trouble playing this title right now, please try again later.

Er det et generelt problem der nu er opstået sådan så at man ikke kan bruge Netflix og chromecast sammen mere eller er det mit system der volder problemer.
Skal tilføje at Netflix er det eneste der ikke virker, youtube osv. virker som det skal.
Jeg har prøvet at resette min chromecast, jeg tjekket indstillinger i router osv. men intet har hjulpet.

Er det kun mig eller er der andre der har de samme problemer så tager jeg glædeligt imod hjælp.

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:26
Dansk eller udenlands Netflix? For Chromecast er bundet til Google DNS, og du skal derfor lave en dynamic route i din router for at den vil gå med til udenlandsk Netflix.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madzendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:46
Jeg kører med den danske Netflix

Men sjovt det har virket.

Hvordan retter jeg det?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Madzendk Madzendk skrev:

Jeg kører med den danske Netflix

Men sjovt det har virket.

Hvordan retter jeg det?

Godt spørgsmål. Har du prøvet at rykke strømmen på din CC og din router? 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madzendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 15:19
Sjovt, nu prøvede jeg at skifte hdmi port til chromecasten og så kunne den ligepludselig spille et par titler fra Netflix, men prøver nogen andre titler feks house of cards eller rejsen til månen på Netflix så siger den det samme igen, det er da mærkeligt.

Er jeg alene om problemet?
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 15:29
nogle gange kan det også hjælpe at logge af netflix og logge ind igen.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 15:32
Jeg oplever i hvert tilfælde ingen problemer.

Jeg bruger min Motorola Xoom sammen med CC...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
kamala Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Oktober-2004
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kamala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 06:10
Oplever det på alle mine devices af og til. Selv med kablet opkobling.
Og det er på den danske.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 06:30
Oprindeligt skrevet af kamala kamala skrev:

Oplever det på alle mine devices af og til. Selv med kablet opkobling.
Og det er på den danske.

Når jeg skrev at jeg ikke oplever det, så var det som i "jeg oplever det ikke lige nu" - på min Nintendo Wii U har jeg oplevet problemet flere gange tidligere, men med Chromecast har jeg ikke oplevet det, og heller ikke på min PS4.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 06:39
Motorola Xoom? Er der stadig liv i den gamle bandit?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 07:03
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Motorola Xoom? Er der stadig liv i den gamle bandit?

Ja for pokker - har en af de første, leveret som "test" fra Motorola til Stofa før den kom på markedet .

Den fungerer sgu fremragende til det jeg bruger en tablet.

Redigeret af zulfo - 29-April-2014 kl. 07:03
Lars B

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 07:23
Kan huske det var den der kom med Honeycomb, som den aller første i sin tid. Google egen test tablet. Hvor langt nåede den op i Android versioner, før de droppede supporten? 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu