|
Boxee Box Alternativ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Markda ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2014 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2014 kl. 12:46 |
Jeg har engang i tidernes morgen investeret i en boxee box, som nu kører med boxee plus firmware.
Men nu er jeg efterhånden nået dertil hvor jeg synes der køre lidt langsomt, også har den ikke de vildeste apps. Så mit spørgsmål går ud på, om der findes et godt / bedre alternativ til boxee boxen? Det nye alternativ skal kunne stream fra en NAS. På forhånd tak :) Redigeret af Markda - 30-April-2014 kl. 13:04 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til Mark, som udgangspunkt er der ikke rigtigt nogle "færdige" bokse mere, men du kan selv lave den. - En af de mest optimale løsninger er nok en Intel NUC med Openelec (xbmc-live linux udgave) XBMC ovenpå et eller andet supporteret OS, eller en PLEX (også xbmc-fork) løsning. Når det dog kun er "streaming af video" - så måske overvej en alm BD-afspiller, sågar en android-HDMI stick eller lignende med xbmc app/VLC installeret.
Søg gerne i forummet - der er rent faktisk RIGTIGT mange indlæg som omhandler nøjagtig det samme. |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Hvad savner du af apps da??
Jeg fandt et brugbart Dr.dk/nu app som jeg installerede, og man kan også få Non US Netflix til boxen
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Markda ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2014 Status: Offline Point: 11 |
Savner lidt en ordenligt fungerene Spotify app, som det eneste faktisk.
Har kigget lidt på en blu-ray afspiller istedet for, dog er jeg i tvivl om den kan køre spotify |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |