|
Thunderbird og IMAP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2014 kl. 06:53 |
Jeg har nu endelig fået mig taget sammen til at lave mine mail-konti om fra POP3 til IMAP
Men syntes nu det kører lidt underligt. Får denne besked jævnligt : Kan ikke tilslutte til IMAP server. Du har måske overskrevet det maksimale antal forbindelser til serveren. Hvis dette er tilfældet kan du bruge dialogen avancerede IMAP-server instillinger til at reducere antallet af cachede forbindelser Jeg har været inde og prøve at hæve tallet og sænket tallet, men beskeden kommer stadig. Er lidt blank på om det er programmet eller om problemet stammer fra Stofa Nogen der har et guldkorn eller 2 ? |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |