recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NYT 60" TV Hjælp ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NYT 60" TV Hjælp ønskes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NYT 60" TV Hjælp ønskes
    Sendt: 05-Maj-2014 kl. 21:46
Jeg går og kigger på ny TV eftersom mit LG PS8000 er ved at have nogle år på bagen :)
Jeg har bestemt at jeg vil have et 60" dog kan 55" muligvis komme bane, hvis der er en væsentlig besparelse :)
Det er sådan at jeg er blind på det ene øje og derfor ikke kan se se 3D, og vil derfor hører jer eksperter, om der er mulighed for ta købe et TV med den bedste billedkvalitet til alm 2D og spare nogle kroner, når det er ligemeget med hvordan det afspiller 3D?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 00:43
Det tror jeg næsten ikke kan betale sig. Lige så snart man kommer væk fra de allerbilligste serier fra de forskellige producenter, er der 3D indbygget. Jeg har selv 3D i mit og har brugt det en gang for sjov.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 14:09
det er ikke fordi jeg vil undgå 3D, det var mere fordi jeg ikke kender til de forskellige ting man skal kigge efter, forat se om det er et godt TV, og hvis nu at Samsung, LG, Sony etc har lavet en udgave af deres TV hvor de har sparet på 3D finesserne men bibeholdt de gode 2D finesser, så kunne jeg måske nøjes emet et af deres mindre modeller f.eks. samsungs 6000 eller 7000 serie.
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 19:23
I samsung 7000 serie plejer det kun være design forskel fra 8000 serien, ellers er de ens.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu