|
Defekt harddisk? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2014 kl. 10:41 |
Heysa
Min selfmade ekstern harddisk fungere pludseligt ikke korrekt. Jeg kan ikke tilgå mine filer & at den skal "formateres" før jeg kan bruge den. Det ser ikke ud til at filerne er slettet. Er der mon noget jeg kan gøre? Eller skal den sendes til en reparatør? |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv lige at lave en søgning på fixmbr - det kunne lyde Simon din Master boot record er strøget sig en tur. Ellers kan du prøve med getdataback. Du kan prøve det gratis og se hvad den kan finde, hvis du fil have filerne ud skal du betale.
Redigeret af jacobask - 07-Maj-2014 kl. 12:03 |
|
![]() |
|
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne ikke få fixmbr til at løse problemet. Så formaterede jeg skittet & fik mine ting tilbage med recover data :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |