recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopiere alt fra én iPhone til en anden iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopiere alt fra én iPhone til en anden iPhone?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere alt fra én iPhone til en anden iPhone?
    Sendt: 15-Maj-2014 kl. 11:32
Hej.

Jeg har forsøgt med iTunes at kopiere alt fra én iPhone til en anden iPhone. Jeg har lavet en krypteret sikkerhedskopi og gendanner denne til den næste iPhone. Og alt kommer med, apps, sms'er, telefonbog - men ikke det musik og (ens egne) ringetoner, som ligger på den forrige iPhone - uanset hvad jeg gør synes jeg. Hvorfor? Hvordan får man musik og (ens egne) ringetoner kopieret fra en iPhone til en anden?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 12:26
Det henter du igen fra iTunesStore (iTunes in the Cloud).
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 12:36
Nej - det er musik og egne ringetoner, der ikke kommer fra iTunesStore (CD'ere f.eks. eller MP3 filer, som ligger på computeren). Hvorfor kopieres det ikke med over fra sikkerhedskopien?? Er det nemmere at bruge iCloud måske?

Thorvald.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 12:51
Al musikken ligger vel i iTunes nu? Så kan du ikke bare sætte den nye iPhone til og vælge at musikken skal synkroniseres.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 13:15
Det tænkte jeg faktisk også lige på. Jeg troede bare at alt blev kopieret over, når man gendanner efter en sikkerhedskopi.

Thorvald.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 13:18
Hvis musikken er sat til at synkronisere med den gamle iPhone, så vil musikken komme igen på den gendannede iPhone ved næste synkronisering.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu