recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på Samsung F og H?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskel på Samsung F og H?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på Samsung F og H?
    Sendt: 16-Maj-2014 kl. 07:57
Hvad er forskellen på sidste års F-serie og dette års H-serie?
Er f.eks. billedet eller lyden bedre?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 08:15
Så vidt jeg kan se kommer det meget an på hvilke modeller du sammenligner. Men for at tage 7 serien som eksempel så er der ikke meget forskel, frem for 5 serien. 
Lyden er nok meget det samme(uden og vide det). Tror det er billedet, udsenede og funktionerne der er den store forskel på udvalgte modeller.
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 09:53
Der er forskel i billedkvalitet - spørgsmålet er nok mere hvor meget du i det daglige vinder :) features-mæssigt har den øvre halvdel af deres sortiment fået en opgradering. 
Men meget ligger naturligvis også i prisen - og eksempelvis ville jeg ikke selv tøve et sekund med at vælge 55F8005'eren (https://www.komplett.dk/samsung-55-3d-led-smart-tv-ue55f8005/809104) frem for 55H7005 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu