|
USB WLan Adapter til Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
splitbus
Bruger Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Maj-2014 kl. 13:44 |
Hej
Har købt en GooBay Wlan USB Adapter til trådløst at forbinde min Yousee Boks, men boksen kan ikke se adapteren (Der kommer ikke lys i den). Har slukket boksen, isat adapter, tændt boks, men boksen viser bare TV istedet for setup af trådløst. Er der nogen der kan hjælpe, evt med en USB Adapter DER VIRKER :) ?
|
|
KasperHogh
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal have Yousee's egen. Bare ring til deres hotline på 70704040 og klik 2.
Så skal de nok sende dig en gratis. De har åbent i dag til kl. 20
Redigeret af KasperHogh - 17-Maj-2014 kl. 13:55 |
|
splitbus
Funktioner
Tak(0)
|
TUSIND TAK, er bestilt
|
|
KasperHogh
Funktioner
Tak(0)
|
Det var så lidt. Det var desværre ikke mig du fik fat i. Sidder ellers i hotline i dag :)
|
|
splitbus
Funktioner
Tak(0)
|
Arh :)
Nu jeg har din opmærksomhed, kan du så svare mig på om I kan levere TV på adressen : Bomager 2x, 2640 Hedehusene (x for lidt diskretion, vælg selv sidste tal :) ) ?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du faktisk selv ganske nemt finde ud af på hjemmesiden. Men du ikke giver den nøjagtige adresse, kan svaret kun være, at det ser det ud til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tril lidt ned på denne side: http://yousee.dk/Tv/TV-pakker_og_kanaler.aspx Her kan du indtaste din adresse... Men vil din Yousee-boks ikke vise kanaler efter en søgning, når du har den tilsluttet direkte til vægdåsen med antennekablet? Da det ser ud til, at Kasper Hogh er ansat i firmaet YouSee, kunne du også sende ham en PB = Privat Besked via recorderes PB-system, for ting, som ikke skal ud på forummet... KasperHogh: Du bør vist skrive "Branchemedlem" i din profil... Redigeret af turbo2 - 17-Maj-2014 kl. 18:45 |
|
KasperHogh
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er jeg smuttet hjem for i dag og så det ikke lige slå op.
|
|
splitbus
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har indtastet adressen, men får beskeden at jeg skal kontakte kundeservice.
Grunden til at der mangler et tal er som jeg skriver for en smule diskretion, men man kan vel regne med at muligheden er den sammen for nr 21 som nr 29 (I de fleste tilfælde). Forstår ikke helt spørgsmålet om søgning ? Jeg spørger bare om en adresse og dens mulighed for Yousee. Ja jeg skulle nk ha sendt en PB, sorry, got carried away :) Kasper Vil du undersøge når du igen er på arbejdet og evt svare mig på PB
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du tilslutter YouSee-boksen til vægdåsen med et ganske almindeligt antennekabel, og derefter foretager en kanalsøgning, hvad sker der så, når du sætter den til at søge efter kanaler?
Finder den kanaler? Eller kører den bare søgningen igennem uden at finde noget? Bor du i en boligblok, ved en boligforening? Eller eget hus. Er der en eller anden tvungen udbyder - enten YouSee, Stofa eller anden antenneforening?
Redigeret af turbo2 - 17-Maj-2014 kl. 22:15 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |