|
Mærkelig tekst i dette forum... |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Maj-2014 kl. 10:03 |
Hej.
Nogle, der har forslag til, hvorfor denne tekst "< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">", dukker op, hver gang, jeg svarer på en post. Det sker kun i dette forum, og kun når jeg bruger Chrome Browser... Der er andre, der har problemet, men jeg har ikke været i stand til at løse problemet. Her et eksempel: http://forums.webwiz.co.uk/odd-text-appears-in-posts_topic31010.html Det må også være i redaktionens interesse... MYSTISK, MYSTISK... :(
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv kigge lidt i Denne Tråd
|
|
Mvh
René |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja, meget klogere blev jeg nu ikke.
At anvende en anden browser, er at springe over hvor gærdet er lavest i mine øjne...< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID"> Bare underligt, at der ikke er én i hele verden, der kan komme med et konkret svar!
|
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, der brugte jeg Chrome igen... :)< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en **** app i chrome
Hvis ja, så lav en godkendelse i den til recordere.dk Så går dit problem væk
|
|
MF1971
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det problem har jeg også fået, har jeg lige fundet ud af og jeg har i hvert fald ikke snavs på min computer...
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøver lige at forklare problemet igen på en anden måde.
( og det er ikke noget med snavs på computeren ) Bruger du Chrome browser og har installeret en App som skal stoppe reklamer, så er der stor sandsynlighed for at det er der problemet opstår. Jeg vil anbefale at du i den app laver en undtagelse, så sider du kan stole på ( f.eks. recordere.dk ) kan vise reklamer, det er jo en af de ting som de lever af og deraf grunden til at vi kan få sådan en fed side. Hvis du laver en undtagelse vil din mærkelige tekst sikkert forsvinde i dine forum beskeder
|
|
kradser
Junior bruger Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har vel installeret et script/plugin til Chrome. Måske noget i relation til WebWiz?
|
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for feedback. Jeg tror, jeg har lokaliseret problemet til ****... :)
|
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det må man åbenbart ikke skrive. Men A-D-B-L-O-C-K.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er åbenbart nogle der tror at programmet forsvinder, hvis man blacklister navnet. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har ikke lige luret, hvorfor man ikke må skrive ovenstående navn på et program...
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |