|
Bedste tv til stuen til 10.000 +/- 2.000kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bach1969 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2014 kl. 23:02 |
Jeg tænker på og udskifte mit Sony, Hvad vil være det bedste køb pt.
Min datter har et stort ønske om 3D. Jeg har et stort ønske om Picture in Picture, så jeg kan se programmer samtidig, i dag kan mit Sony gøre det, bruger min HD rec som en tuner og tv'ets tuner som anden kanal, men jeg vil have to "store" billeder ikke, et lille bitte et op i hjørnet og det andet kæmpe stort i forhold til. så jeg kan se sport og hun børnetv :D Jeg har Samsung "smart" tv i min HD Rec, det synes jeg sgu ikke er smart og det der i sony er også for ringe, har min ipad så det er ikke det vigtigste, dog kan jeg ikke afvise at et behov for viaplay, netflex eller andet kunne blive aktuelt. Lyden behøver ikke og være fantastisk, bare der er en optisk udgang.. Håber der sidder nogen med nogle gode bud, som har lyst til og hjælpe en som er på dybt vand her ![]() På forhånd tak |
|
![]() |
|
Bach1969 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Please help!!!!
jeg er på dybt vand her, havde håbet på at der var nogen der kunne og ville hjælpe mig, aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe??? ![]() ![]() ![]() Håber der er en eller to der vil hjælpe mig ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |