recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste tv til stuen til 10.000 +/- 2.000kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste tv til stuen til 10.000 +/- 2.000kr

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2011
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste tv til stuen til 10.000 +/- 2.000kr
    Sendt: 31-Maj-2014 kl. 23:02
Jeg tænker på og udskifte mit Sony, Hvad vil være det bedste køb pt.

Min datter har et stort ønske om 3D.
Jeg har et stort ønske om Picture in Picture, så jeg kan se programmer samtidig, i dag kan mit Sony gøre det, bruger min HD rec som en tuner og tv'ets tuner som anden kanal, men jeg vil have to "store" billeder ikke, et lille bitte et op i hjørnet og det andet kæmpe stort i forhold til.
så jeg kan se sport og hun børnetv :D

Jeg har Samsung "smart" tv i min HD Rec, det synes jeg sgu ikke er smart og det der i sony er også for ringe, har min ipad så det er ikke det vigtigste, dog kan jeg ikke afvise at et behov for viaplay, netflex eller andet kunne blive aktuelt.

Lyden behøver ikke og være fantastisk, bare der er en optisk udgang..

Håber der sidder nogen med nogle gode bud, som har lyst til og hjælpe en som er på dybt vand her Smile

På forhånd tak
Til top
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2011
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 21:18
Please help!!!!
jeg er på dybt vand her, havde håbet på at der var nogen der kunne og ville hjælpe mig, aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe??? Cry Cry Cry

Håber der er en eller to der vil hjælpe mig Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu