|
Samsung UHD TV + Surround :( |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2014 kl. 13:33 |
Samsung UE55HU7505 TV + Samsung HT-F6500 surround "hjemmebio" .
Mit mål er at jeg vil bruge mit Surround System som primær lyd, om det så skal være at se tv, spille playstation eller noget helt fjerde. Jeg havde ikke dette problem med mit gamle Panasonic plasma. Når jeg skifter væk fra HDMI 1 hvor jeg har tilsluttet surround recieveren stopper lyden også der. Jeg har på hver enkelt HDMI port valgt at den skal bruge recieveren som primær lyd men intet kommer frem? Jeg kan kun få lyd til at virke hvis jeg står på HDMI 1 hvor den selv er tilsluttet. Any ideas? Anynet er slået til over alt :) |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du skal bruge HDMI IN 3 (ARC) før du får lyden fra tv'et ud i surround receiveren. ARC står for Audio Return Canal.
Det virker fint ved mit F9000 |
|
![]() |
|
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Jeg forstod på at alle HDMI portene var ARC? :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nej, det er som det fremgår KUN den port som er mærket ARC.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden - Ja, men jeg troede at alle 4 porte stod som arc
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er jo som det tydeligt er skrevet ved porten kun den ene som er mærket med ARC. Derved kan der næppe være tvivl om hvilken der er til det foremål, det står også i manualen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg får lige skiftet hdmi'erne og tester når jeg kommer hjem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |