recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DT60 flytter kanaler ved optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DT60 flytter kanaler ved optagelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DT60 flytter kanaler ved optagelse
    Sendt: 04-Juni-2014 kl. 20:19
Ved ikke om der er en løsning på det her eller om det er noget de gør generelt.

Jeg har på min Panasonic DT60 en favoritliste som jeg normalt bruger. Så snart jeg optager noget, skifter alle kanaler plads til Yousee's "standard". Når optagelsen så er slut, er de tilbage til min favoritliste.

Det er ikke fordi det er så slemt, men det er ret irriterende at man pludseligt skal lede efter et programs placering mens man optager noget andet.

Er det normalt eller er der et eller andet jeg har overset?
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2014 kl. 10:13
Jeg har en VT30 og den hopper også nogen gange væk fra favoritlisten. Jeg bruger ikke favoritter længer, men har så i stedet ændret den generelle kanal liste og så sat den op til at listen ikke automatisk skal opdateres. Den løsning kan selvfølgelig ikke bruges hvis man har flere favoritlister eller hvis man blander frie og betalingskanaler.

Har du i øvrigt søgt efter ny firmware, det kan være at fejlen er blevet rettet?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2014 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Jeg har en VT30 og den hopper også nogen gange væk fra favoritlisten. Jeg bruger ikke favoritter længer, men har så i stedet ændret den generelle kanal liste og så sat den op til at listen ikke automatisk skal opdateres. Den løsning kan selvfølgelig ikke bruges hvis man har flere favoritlister eller hvis man blander frie og betalingskanaler.

Har du i øvrigt søgt efter ny firmware, det kan være at fejlen er blevet rettet?

Ja har opdateret og det har været det samme siden start.

Var ikke klar over man også kunne flytte rundt på den alm. liste, det må jeg checke om jeg ogås kan på mit. Måske kan jeg få det til at holde op med at flytte rundt så
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 09:11
  Mit WT50 gør det også, når der optages, men der er det så ikke noget problem, da der kun er én tuner. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu