|
nogen der kan forklare mig forskellen... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MLJ-FOTO ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2014 kl. 12:39 |
Kigger på 2 troede jeg ret så ens forstærker..
ved at læsse nærmere finder jeg kun dette som forskel Input Sensitivity and Impedance 750mV/50kohms vs Input Sensitivity and Impedance 250mV/50kohms Hvilken forskel har dette? og hvilken betydning har det
|
|
-
Harman Kardon AVR 355 B&W CM8, CM Center Monitor audio SUB Monitor audio R90 Panasonic Plasma |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På den øverste skal der 750 mV til før forstærkeren yder sit max På den nederste skal der kun 250 mV til En CD afspiller har en output på ca 1,5-2,0 V out En forforstærker kan have helt op til 8 V out 250 mV = 0.25 V 750 mV = 0.75 V |
|
![]() |
|
MLJ-FOTO ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Det er den nye NAD 758 der har de 750, mens den gamle NAD 757v2 der havde de 250
mere om man skal finde en gammel V2 istedet for den nye 758 |
|
-
Harman Kardon AVR 355 B&W CM8, CM Center Monitor audio SUB Monitor audio R90 Panasonic Plasma |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Nej det har ikke noget at sige. Det er inputfølsomheden mht de tilsluttede apparater. Jeg troede det var en effektforstærker der var tale om. Gå du hellere efter den nyeste version
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |