|
K: CA-modul til YouSee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SiDooN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2014 kl. 22:40 |
Jeg mangler et CA-modul til Yousee, noget der ligger inde med sådan et?
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 2 viaccess, jeg ikke bruger mere. Det ene er vel 6 år gammel og det andet er 3-4 år.
|
|
![]() |
|
SiDooN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 178 |
Pris og hvor befinder det sig?
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
150 kr. Vallensbæk strand. Kan osse sendes
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
jeg har et viaccess fra strong til at ligge, mærket "viaccess dual cam - mpeg2/mpeg4".
Jeg har aldrig brugt det, men Hvis du kan bruge det, kan du få det for 100 kr. Det kan sendes eller afhentes i Hvidovre. |
|
![]() |
|
Hrbenja ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Har også et liggende på Østerbro der kan hentes eller sendes.
|
|
![]() |
|
Den stod lige på firmafest i går, så fik ikke lige svaret...
Keezor den hopper jeg på, skriver lige en pm. |
|
![]() |
|
Så skal jeg bruge endnu et CA-modul til yousee, nogen der har et liggende?
|
|
![]() |
|
OP
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |