recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sonos musikbibliotek.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sonos musikbibliotek.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vasago0310 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasago0310 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sonos musikbibliotek.
    Sendt: 22-Juni-2014 kl. 02:41
Hejsa.
Har et spørgsmål som jeg håber der er et klogt hovede herinde der kan svare på :-)
Jeg har lige investeret i en sonos bridge og en play:5. Jeg bruger spotify.  Jeg ved ikke om det er mig der gør noget forkert men når jeg nu har lavet nogle mapper med min samling af bla ac/dc og Michael Jackson og jeg så f.eks har en mappe med 6 numre med ac som jeg gerne vil høre og starter den op så efter 1 nr blander den min playliste fra spotify med ind i. Kan det passe at man ikke bare kan vælge at høre musik fra en bestemt mappe?? Nok mig der gør noget galt men kan sgu ikke lige se hvad.. Ellers er det et fedt system :-)
Håber der er en med en løsning ;-)
Michael.

Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 07:37
Du skal bare vælge "Erstat kø" i stedet for "Afspil nu", hvis du kun vil høre det senest valgte.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
vasago0310 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2010
Sted: dk
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasago0310 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 16:01
Hvor simpelt.
Mange tak for hjælpen :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu