|
Samsung eller Sony? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MathiasKa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2014 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2014 kl. 14:00 |
Står og skal købe et brugt tv for billige penge (su hurra!)
Jeg har fundet frem til to ret billige skærme og vil høre jeres vurdering. På den ene side: Sony 40" LCD KDL-40EX402 (4 år gammelt men utrolig velholdt) På den anden side: Samsung 40" LED UE40EH5005K (2 år gammelt) Min egen erfaring er, at de mindre serier af samsung ikke er særlig pålidelige. Omvendt har jeg hørt meget godt om sony hvad angår fjernsyn. Det eneste jeg fokuserer på er hvor længe fjernsynet kan holde, før jeg skal ud og købe mig et helt nyt. Havde disse to fjernsyn været lige gamle, så havde jeg ikke været et sekund i tvivl om, at jeg ville købe Sony tv'et. Hvad er jeres mening mht. til disse to? Vil sony tv'et kunne holde 2-3 år endnu, hvis der bliver passet godt på det? (Jeg ved godt man hverkan kan sige fra eller til, men det ville være rart at høre lidt personlige erfaringer.)
Redigeret af MathiasKa - 27-Juni-2014 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du betale?
Klaus |
|
![]() |
|
MathiasKa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2014 Status: Offline Point: 4 |
Hej Klaus.
Sony 1000kr Samsung 1200kr.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Køb det gamle Pioneer plasma der er til salg her på forum - hvis du alså kommer fra det vestjyske.
Klaus |
|
![]() |
|
Det svar kunne jeg nu ikke bruge til så meget Klaus
![]() |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Jeg havde nok taget Samsung'en, primært pga. alderen. De kan sikkert begge holde adskillige år endnu, begge kan også gå i stykker en uge efter du får det hjem.
|
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
well, om kriteriet er bedst mulig (forventet..) levetid, så må Samsung være valget, ud fra den betragtning at det er nyest.
Men ærligt, så synes jeg at billedet "stinker" på dette Samsung TV :( |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er jo også kun en 5000 serie. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |