|
S: Rotel RB-1080 effektforstærker |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2014 kl. 14:06 |
2x200W effekt på 16.7 kg - står i sort.
http://www.rotel.com/NA/products/ProductDetails.htm?Id=8&Tab=2&Pic=1 Har prøvet denne af i setup'et nu her, men den er ikke lige mig alligevel så den må videre til ny ejer - har købt den af en bruger herinde for et par uger siden - (linker lige til tråden)http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132368&PN=1&title=rotel-rb-1080-effekt-og-rotel-rc-995. HBO 2000 og den kan forefindes i Skanderborg. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bytte med min B&W LCR600s3?
Mvh. Rasmus
|
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Ellers tak - kan ikke lige finde på noget jeg kan bruge den til desværre
![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Hej i orden. :)
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Sendes til København?
|
|
![]() |
|
Måske - har ikke original emballage dog, så den må blive improviseret - foretrækker dog afhentning i første omgang.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg skal evt. gerne hjælpe med transport til Kbh - dør til dør. Er der et par gange om måneden. Så for en hundredekroneseddel leger jeg gerne fragtmand.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Det var en fin gestus.
så er jeg interesseret for de 2000 kr :-) |
|
![]() |
|
Okay - det var en dejlig gestus Henrik - du kommer sgu med i aftenbønnen ;-)
Boffer24 dit bud er noteret vil dog gerne lidt højere op - den er dog udlånt til kollega pt der vil prøve den op imod hans NAD 216 thx. |
|
![]() |
|
Salg annulleret indtil videre - den ene udgang virker pludselig ikke mere - så skal lige have en fagmand til at kigge på hvorfor.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Er du blevet klogere :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Lidt - det er ikke en sikring desværre - men afventer lige en der har forstand på det vender hjem fra ferie og kigger på den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |