|
Rookie hjælp - pinligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2014 kl. 16:54 |
Hej allesammen.
Har været medlem herinde i lang tid og meget aktiv, men har haft en hav af forskellige højtalere og receivere. Nu er det tid til at beholde noget en gang i lang tid.... Jeg har faktisk kun haft kørt et stereo setup. selvom jeg har haft et surround setup og alle muligheder. Jeg har en pioneer vsx 1021 receiver - og vil gerne prøve et 7.1 setup hvis det giver noget... jeg har en audio pro subwoofer og to audio pro image 40 højtalere.... jeg er måske ved at investere i en audio pro image 20 og 2 image 11 baghøjtalere. Men der følger også et par audio pro diamond højtalere med. Vil det kunne høres hvis man sætter 7 højtalere til... Og hvordan gøres det.... Det er ultra pinligt, men vil gerne have begynder hjælp så al input vil hjælpe.... i øjeblikket sidder der egentlig også et par b&w m1 til baghøjtaler udgangen og de sidder så i køkkenet så man kan høre musik derude også.... men dem kan jeg måske hænge op uden for istedet og så en billig receiver med en airport express til så man kan bruge airplay på den... Der er dog zone 2 udgang på pioneeren - men den kan ikke bruges digitalt... eller jeg kan ihvertfald ikke finde udaf det... og jeg vil meget gerne styre systemet via ipad og iphone..... på forhånd tak...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |