|
TV2 play på 3G net |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Juli-2014 kl. 18:54 |
Jeg overvejer et TV2 play abonnement her i ferien til sommerhuset, alene format kunne følge med i Touren.
Jeg har oister mobil, men desværre kun 3G lige i området her. Jeg har ellers forsøgt mig med mit eye tv, men kan ikke trække et signal - eller jeg kan få lyden, men har ikke båndbredde nok til billede også. Jeg kan dog sagtens bruge DR's app, hvilket kunne give mig forhåbninger om TV2 play. Er der nogen af jer der har erfaring med TV2 play og 3G net? I sammen omgang kunne jeg spørge til hvem der har bredeste 4g dækning, da det ville være lykken med internet på ipad'en istedet og Touren:-) |
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne prøve at lave en speedtest på stedet. Tv2play benytter ikke fantastisk meget båndbredde, så det burde da være muligt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |