recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra computer til Reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd fra computer til Reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd fra computer til Reciever
    Sendt: 12-Juli-2014 kl. 12:43
Hej Recordere

Jeg har et problem, jeg har et Radeon R9 270x der bruger jeg DVI til skærmen, og HDMI kabel til min Pioneer VSX-828 reciever, for at sende billede og lyd op til mit Sony W905 (igennem arc) 

Det er connected sådan her:
HDMI PC - HDMI Reciever DVR/BDR
HDMI Reciever ARC - Sony w905 Arc

Også er der connectede alt andet til recieveren også, så der er kun et HDMI stik til TV'et.

Problemet er så, min computer kan godt finde forstærkeren når forstærkeren er SLUKKET. Men lige så snart jeg tænder den, siger den at den ikke er connected?

Men hvis jeg tænder TV'et og smider det over på HDMI arc kanalen så virker det?

MEN problemet er at jeg bare tit og ofte bare gerne vil høre musik, og vil derfor ikke "slide" på mit tv og brænde strøm af på tv'et bare står og viser mit skrivebord..

Håber der er nogle som kan hjælpe mig :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2014 kl. 14:20
når det kun er lyd kunne jeg forestille mig den per automatik forsøger at vælge en lydudgang som ikke er til en skærm - det skal du ind og sætte manuelt.
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-September-2007
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2014 kl. 14:30
Så er næste spørgsmål, hvordan gør man så lige det :) ? Det er i windows 8.1 hvis det hjælper :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu